Snarkaren

Mysan är inte så mycket klistermärke på en när man sätter sig i soffan. Vår förra katt, Finax, han var som en skugga. Så fort man satt sig så kom han och parkera hela sin lekamen på en. Försökte nästan bli ett med mig. När jag gick och la mig så hade jag en vass fot som skrapade på mig att lyfta täcket så att han kunde parkera sin kalla kropp och iskalla fötter på mig. Sedan sov han där hela natten. Mysan är lite mer av vandrare. Hon kan sova i sin korg eller under en filt nästan hela natten, men så vaknar hon och blir förtvivlad av att vara ensam i mörkret. Hon jamar i mörkret innan hon kommer upp i trappan och parkerar sig i min säng på täcket vid mina knän. Men det händer att hon kommer och lägger sig på min mage under filten då jag ligger på soffan. Då har hon mys. Se bara! Det var lite svårt att ta bilden med mobilen i den vinkeln men jag tror att ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0